Heyah Gadu-Gadu - Tanie GG w Heyah!

Gadaj w Heyah przez Gadu-Gadu - ze wszystkimi podstawowymi funkcjami znanymi z PC!
przez pierwszy tydzień gratis! a potem 5zł/miesiąc!

Jak zacząć korzystać z Heyah GG?

  • Pierw upewnij się że masz aktywny internet

aby aktywować WAP i GPRS należy skontaktować się z biurem obsługi lub aktywować na stronie Heyah w dziale Samoobsługa: https://selfcare.heyah.pl/chili/auth

  • upewnij się że masz w ustawieniach aktywny odpowiedni profil "WAP"
  • Wyślij darmowego SMS o treści HGG na numer 8008
  • GRATIS otrzymasz aplikacje Heyah Gadu-Gadu
  • Pozwól na instalacje w swoim telefonie
  • Uruchom, skonfiguruj i używaj Heyah Gadu-Gadu

Funkcje Heyah GG:

  • rozmawiasz (wysyłasz i odbierasz wiadomości)
  • zarządzasz kontaktami
  • ustawiasz status obecności

Koszty:

Przez pierwsze 7 dni korzystasz z Heyah Gadu Gadu za darmo, potem automatycznie włącza się subskrypcja
30-dniowa za 5,00 PLN z VAT.

Aby zrezygnować z subskrypcji 30-dniowej i aktywować subskrypcję 7-dniową (za 1,50 PLN z VAT za tydzień)
należy wysłać SMS o treści GG7 na numer 8089 najpóźniej do ostatniego dnia zakupionego okresu subskrypcji.

Aby dokonać zmiany subskrypcji 7-dniowej na 30-dniową należy aktywować subskrypcję poprzez wysłanie SMS-a o treści GG30 na numer 8089.

Jeżeli chcesz zrezygnować z korzystania z usługi wyślij SMS o treści GG ANULUJ na bezpłatny numer 8089.

Ważne!!

W usłudze nie płacisz za transfer danych GPRS na terenie Polski.

FAQ:

  • Co oznacza komunikat "Upłynął limit czasu połączenia" na telefonach z systemem Symbian?

Komunikat ten wyświetlany jest, jeśli w telefonie aktywne są zabezpieczenia firewall programu antywirusowego.

  • Dlaczego instalacja aplikacji zatrzymuje się na 8%?

Aplikacja EraGG / HeyahGG działa poprawnie jedynie przy poprawnie ustawionym profilu WAP. Należy sprawdzić poprawność ustawień WAP.

  • Dlaczego w trakcie instalacji aplikacji otrzymuję komunikat "Java out of memory"?

Komunikat ten oznacza, że pamięć telefonu jest pełna lub telefon nie współpracuje poprawnie z aplikacją.

  • Jak skonfigurować połączenie w telefonach firmy Samsung?

Niektóre telefony firmy Samsung posiadają oddzielną konfigurację połączenia internetowego dla przeglądarki oraz dla aplikacji Java w tym dla EraGG / HeyahGG. Otwórz listę aplikacji, uruchom Opcje -> Ustawienia, a następnie wybierz odpowiedni profil WAP (w zależności od wersji oprogramowania). W przypadku problemów z odpowiednią konfiguracją telefonu, skontaktuj się z infolinią Samsung pod numerem 0-801-801-881.

  • Jak zarejestrować nowy numer GG?

Wejdź do Menu aplikacji EraGG / HeyahGG, wybierz "Ustawienia", a następnie opcję "Profil" oraz "Nowy profil". Nowy numer możesz też zarejestrować wchodząc na stronę https://login.gadu-gadu.pl/account/register.

  • Jak zmienić domyślny punkt dostępu (APN) w telefonach SonyEricsson?
  • Jaki status / opis ma użytkownik korzystający z GG w telefonie?

Jeśli korzystasz z Gadu-Gadu w telefonie, to przez innych użytkowników większości wersji Gadu- Gadu będziesz widziany pod niebieskim słoneczkiem (dla odróżnienia od standardowego –żółtego) z opisem "Dostęp mobilny EraGG"

  • Co jest konieczne do korzystania do GG w telefonie?

Aby korzystasz Gadu-Gadu w telefonie, potrzebujesz:
aplikacji HeyahGG zainstalowanej na telefonie,

subskrypcji dostępu do serwera komunikacyjnego Gadu-Gadu, którą aktywujesz w aplikacji (pierwszy tydzień za darmo, kolejne za 1,5zł za 7 dni lub 5zł za 30 dni)

  • Ile kosztuje Gadu-Gadu w telefonie?

Za korzystanie z Gadu-Gadu w telefonie zapłacisz tylko 1.50 PLN z VAT tygodniowo lub 5 PLN z VAT za 30 dni. W tej cenie zawiera się opłata abonamentowa za korzystanie z usługi oraz opłaty transmisyjne za przesyłane dane, więc nie musisz obawiać się żadnych dodatkowych, ukrytych kosztów korzystania.

  • Czy na moim telefonie zadziała Mobilne Gadu-Gadu?Poniżej znajduje się lista terminali na których działa HeyahGG
  • Czy muszę powtórzyć rejestrację i uzyskać nowy numer GG, aby korzystać z Gadu-Gadu w telefonie?

Nie musisz powtarzać rejestracji ani uzyskiwać nowego numeru GG. Do aplikacji Gadu-Gadu w telefonie logujesz się korzystając ze swojego numeru identyfikacyjnego i hasła. Możesz zapamiętać login i hasło w telefonie tak, abyś nie musiał ich każdorazowo wpisywać, gdy chcesz skorzystać z Gadu-Gadu w telefonie. Jeśli nie masz numeru GG założysz go poprzez aplikację HeyahGG

  • Czy w mobilnym Gadu-Gadu mogę skorzystać z listy kontaktów, którą mam w aplikacji Gadu-Gadu na komputerze?

Tak! Wystarczy, że z aplikacji na komputerze wyeksportujesz swoje kontakty na serwer Gadu-Gadu, wszystkie kontakty zostaną pobrane przez aplikację HeyahGG automatycznie. Synchronizacja Twoich kontaktów jest poufna i bezpieczna.

  • Czy udało mi się pobrać aplikację i poprawnie ją zainstalować?

Jeżeli podczas pobierania otrzymałeś komunikat, że telefon jest niewspierany lub podczas instalacji wystąpiły błędy proszę o sprawdzenie czy telefon jest na liście wspieranych terminali dla klienta HeyahGG. Jeśli tak, proszę o ponowienie próby instalacji. Jeśli problem powtarza się - mimo, że telefon znajduje się na liście - może być związany z brakiem wolnej pamięci w telefonie użytkownika. Dodatkowo, gdy reinstalacja (nadinstalowanie) nie pomoże, możesz zalecić odinstalowanie poprzedniej aplikacji i ponowne zainstalowanie.

  • Aplikacja zatrzymała się na ekranie „pobieranie informacji o aktualnych wersjach”. Co robić?

Jeżeli aplikacje zatrzymała się na tym ekranie świadczy to o niepoprawnym skonfigurowaniu połączeń do przesyłania danych dla aplikacji Java. Należy zweryfikować, jakie ustawienia ma klient. Rekomendowaną metodą połączenia są:
Dla użytkowników heyah
heyah.pl

  • Czy wyraziłeś zgodę na połączenia przy starcie aplikacji?

Dodatkowo problemem może być brak wyrażenia zgody na połączenie z Internetem wtedy aplikacja automatycznie zostaje zamknięta. Musisz wyrazić zgodę na połączenie. Jeżeli Twój telefon pozwala na wybór rodzaju połączenia, sugerowane jest wybranie połączeń zgodnie z punktem 2). Należy zaakceptować zarówno połączenia wychodzące, jak i przychodzące, a także najlepiej zezwolić na zapis zmiennych sesyjnych.

  • Mam problem z zalogowaniem do Gadu-Gadu.

W celu zalogowania się musisz posiadać wczesnej stworzone konto w Gadu-Gadu. Konta nie są tworzone przez klienta HeyahGG. Należy dodatkowo podać poprawne hasło. Przypomnienie hasła możliwe jest z poziomu klienta PC. Jeżeli ustawiłeś wcześniej opcję "logowanie automatyczne", a mimo wszystko próbujesz się zalogować na inne konto lub wpisałeś omyłkowo błędne hasło, użyć opcji "Przeloguj" w Menu lub "Zaloguj ponownie", zależnie od telefonu.

Sprawdź dokładnie czy podałeś prawidłowy numer GG i hasło.W przypadku problemów z zalogowaniem aplikacja wyświetli komunikat o konieczności poprawienia numeru GG / hasła.

  • Mam problem z zakupem subskrypcji.

Domyślnie aplikacja za pierwszym razem kupuje subskrypcje try&buy która jest automatycznie przedłużona. Jeżeli zrezygnowałeś z subskrypcji zostaniesz poproszony o wykupienie nowej, płatnej. Jeżeli nie wyrazisz zgody na zakup, aplikacja zostanie zamknięta.

  • Mam problemy z pobraniem pełnej listy kontaktów.

Lista max. 30 kontaktów jest pobierana z serwera GG automatycznie po zalogowaniu W przypadku, kiedy aplikacja nie może pobrać listy kontaktów należy ja zamknąć i ponownie uruchomić. Po restarcie aplikacja powinna pobrać kontakty.

  • Moja lista kontaktów jest pusta lub niepełna.

Aby pobrać listę kontaktów do aplikacji HeyahGG należy najpierw wyeksportować ją na serwer Gadu-Gadu przy użyciu klienta PC. Domyślnie kontakty nie są obecnie przechowywane na serwerze. Aplikacja HeyahGG wspiera przechowywanie maksymalnie 30 kontaktów i tylko tyle zostanie pobranych spośród wyeksportowanych kontaktów. Jeśli nie widzisz w aplikacji na telefonie wszystkich swoich kontaktów wyeksportowanych na serwer GG z aplikacji na komputerze PC powinien ograniczyć listę wyeksportowanych na serwer kontaktów do max. 30. Ograniczenie wynika z małej dostępności wolnej pamięci na wielu telefonach komórkowych, przepustowości łącza oraz szybkości i ergonomii działania samej aplikacji na telefonach komórkowych. Nie jest zdeterminowane, które 30 kontaktów będzie pobrane dla użytkownika, który ma więcej kontaktów, dlatego wskazane jest przygotowanie specjalnego konta z listą do 30 kontaktów.

  • Mam dodatkowe problemy z działaniem aplikacji.

W przypadku, kiedy wystąpią problemy z działaniem aplikacji podczas rozmowy lub innych czynności należy daną czynność powtórzyć a jeśli nadal problem występuje restartować aplikacje. W celu uzyskania większej ilości informacji na temat błędu należy poprosić użytkownika o uruchomienie ekranu kontrolnego i przeczytanie zawartych na nim informacji. Dostęp do ekranu kontrolnego poprzez wybranie #963#. Informacje przeczytane z ekranu kontrolnego należy przepisać do treści zgłoszenia.

Więcej info na:

http://www.heyah.pl/#/rozrywka/heyah-gadu-gadu

Komentarze:

Dodaj nową wypowiedź
lub Zaloguj się jako użytkownik serwisu Wikidot.com
(nie będzie opublikowany)
- +
O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-Share Alike 2.5 License.